Can't wait for the attachment!


Salam & Howdie people!



Back-to-Back test sudah pun berakhir @ 11am. Gila, yeah.. it just a test but still i want to score for it. Walaupun last nite end up tak baca apa pun tapi nasib baik la boleh cover untuk test tadi..Came quite early to class with Yana coz we aim to sit at the backbench. Well, once a backbenchers, always a backbenchers.



Nuff bout test.. tadi waktu break kat kafe, aku cerita pada Izzat yang macam mana bapak aku tak bagi amy duduk rumah aku waktu attachment nanti yang mana aku dan amy buat di firm yang sama. Bapak aku yang ala2 amar makruf nahi mungkar kata, kawin dulu baru boleh dok serumah. Aku yang innocent tak faham, macam mana aku dengan amy nak kawin, pempuan dengan pempuan. Last2, baru aku paham, bapak aku ingat AMYrul yang nak dok umah aku, padahal AMY Baling (Panggilan mak bapak aku buat Amy) yang pempuan. Aku geleng kepala sama bapak aku yang ketawa besar lepas itu. Kata bapak, kalau Amy Baling, bolehlah.

Yang buat aku excited sebab izzat cakap nanti bila-bila boleh la gather and hang out sekali. Dalam kepala otak aku memang itu yang aku dok pikir. Aku malas nak pikir suasana kat firm macam mana, boleh kecut perut dibuatnya. Sebab tu la aku pikir lokasi hang out mana yang sesuai. He3.

Oklah, aku nak sambung buat report pasal Law of the Sea..ciao!

Post/script: Well, dimana sahaja korang disangkutkan, i wish all the best for you guys..
Can't wait for the attachment! Can't wait for the attachment! Reviewed by intan-love-safinaz on 22:08 Rating: 5

1 comment:

Sham (Modern Pastime) said...

ok part amy tu kelakar haha!
*aku tgh buat report sambil emo sebak bergenang air mata.

Powered by Blogger.